Share this post on:

Reklam düşüncemları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi yürekin, dayanıklı çok değaksiyonkeni kullanmaktadır. Değişebilir derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, cümbüş, güçlü dirim standartları, rahatlık, rahat, sonra teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tamam bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni veya zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, sadece satın ittihaz davranışını göstermelerini getirmek olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara müteveccih lakin nihai gaye, her dakika elan şu denli satış olmakla bile, ekseriyetle, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın özge markalara tercih edilmesini getirmek olabilmektedir. Bunlarla bile, firmaların toplumsal zeval adına veya kendileriyle müteallik çıdem herhangi bir düşünceyi korumak veya reddetmek adına strüktürlabilmektedir. Tamam bu tarz şeylerin tasarımı strüktürlırken, en şu denli önem taşıyan iş, inandırıcı bir şekilde aksiyonlenmesidir. Kimi reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Kimi konusundan dolayı, birtakım aksiyonlenme biçiminden dolayı, birtakım de seçilen tasarım kabilinden dolayı, insanoğluı kandırma etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda iş, birtakım dakika kullanılan oyuncuların maşer içerisinde malik başüstüneğu konumla müteallik olabilirken birtakım dakika alınlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Içinlıklı diyaloglarla örülen düşüncemların kandırma etmekten ırak olmasının bir özge sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğkakımı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, özge türlere göre elan az kandırma edicidir. Manzaralerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin mahal aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Vesair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan herhangi bir el unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Vesair bir ifadeyle, elan dermanlü bir el yaratabilmek yürekin, reklamlarda kullanılan gülmece, ahenkli haller, güçlü dirim standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanoğlu, el unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, hayaletlerin başüstüneğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasarım biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda güfteünü ettiğimiz el unsurları esasta yakın seçilmektedir. Ama burada iş, onların kullanılma biçimi olmakla bile, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. şu demek oluyor ki seçilen el unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Ama umumi olarak reklamlar inandırıcı geçmek zorundadır. Bunun nezdinde başarılı bir reklam kurmanın ana kaideı gaye kesime seslenme geçirmek, bu gaye kitle ile empati kurarak kampanya görüntülemek mehabetli hak sahibidir. Böylece gaye kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).

afyon reklam firmaları

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir