Share this post on:

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak derunin en münteşir kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ilimlı açıklamalarını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en uygun aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu değme noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak derunin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı saksıarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine kontaklar ve teknik özetler evet da iş özetleri üzerine bilgelik derunerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek yerine açılmasını ve okunmasını temin etmek derunin eder çıkarmak eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel derunerik ve ilgi çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok meselee yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir istikrar inşa etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sinerjilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevk ve araştırma derunin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C derunerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Video parsellemek, hapishaneğinizi henüz aşkın insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilgi çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, makul bir nişane kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en cesim toplumsal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile rabıtalantı inşa etmek derunin harika bir konum. Her toplumsal iletişim araçları platformu farklı derunerik türlerine sahip olsa da tümü enikonu video/tören odaklıdır. Bu nedenle derunerik oluştururken bunları toplumsal iletişim araçları üzerinden elbette tevzi etmek istediğinizi her devir göz önünde bulundurun ve buna için kodifikasyon strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği derunin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uygun şekilde faydalanmak derunin dijital pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz aşkın enerjik kullanıcıevet sahip. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısa mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız toplumsal medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa dokunaklı hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak tekst derunaziz kısa mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif derunerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece ilgi çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, hapishaneğiniz nişane kitlenizin amaç ve ilgi alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme derunin eder sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları üzere derunerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm deruneriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, kontrol sonuçlarında henüz güçlü sıralarda ve henüz sık görülür, hapishaneğinize yoğunluk peşışı esenlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna mecburdır. Web hapishaneğinizde uygun çatlakştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz aşkın sözcükten oluşan ifadeler) içmek SEO’nuzu henüz uygun hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda henüz güçlü akıbetlar esenlar. Koca itibarlı üçüncü yaka sayfalardan organik kontaklar başlamak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir kontakya gelen her tıklama derunin ödeme strüktürlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin derunerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), cesim hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belirli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve rabıtalantı göstermesi derunin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çaldatmaışmasıyla tanıtabilir. Hatta web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (henüz aşkın tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.